Reis part 1: Great Ocean Road

7 juni 2012 - Melbourne, Australië

Hier een kort berichtje over wat we tot dusver hebben gedaan. We zijn gisteren en vandaag op de great ocean road geweest en daar de mooie kustlijnen, een waterval en de bossen met koala’s bekeken. Één koala was over een tak aan het klimmen op jacht naar wat eucalyptus bladeren en dat was wel leuk om te zien. De camper bevalt ook goed, ’s avonds zitten we er lekker in omdat het koud is buiten en in het kleine campertje is dat lekker knus. Het is dus ook iedere keer het bed ombouwen maar gelukkig valt dat wel mee. Morgen gaan we naar de Grampians (natuurgebied) om lekker te wandelen.

Groeten Rik en Simone

1. Kivits:
    8 juni 2012
    Grampians zijn de bom. En bewegende koala's zie je niet zo vaak. Heb je Simone wel al gewaarschuwd voor drop bears?
  2. Renske:
    8 juni 2012
    Geweldig dat jullie op de great ocean road waren en ook nog koala's hebben gezien!

Maar nu maak ik me toch ongerust: Kivits heeft het over grampians (als bommen) en over drop bears...........
    Toch ga ik vanavond rustig slapen; ik vertrouw dat Simone bij Rik veilig is. Jij weet gevaar wel in te schatten Rik, hoop ik.........
  3. Hendrik en Annet:
    10 juni 2012
    Hallo Renske,
    Dat heb je juist dat Simone veilig is bij Rik en je vertrouwen is dus goed. Tja en je hebt Roodkapje, Drop bears, De Boze Wolf en Heksen en daar hoef je niet bang voor te zijn.
    Tot ziens Renske en de groetjes thuis.
    Rik en Simone, wat gezellig en knus, samen in de hippy-bus!
    Annet
  4. Ronnie:
    14 juni 2012
    Dag Bouwmanneke en Bouwvrouwke,

Lang geleden dat ik iets gepost heb maar heb het druk gehad de laatste tijd maar fijn dat jullie weer herenigd zijn na al die tijd. Ik heb inmiddels de sleutel van m'n crib, Coen volgende week dus dan kenne wij ook los.

Groetjes,
    Ronnie
  5. Carla smith:
    14 juni 2012
    Beste Rik en Simone,
    Eindelijk heb ik dan eens gekeken op je link. Wat een leuke tijd heb jij/hebben jullie daar!!
    Oz is een tè gek land, waar of niet. En als je dan op een kaart kijkt wat je gereisd hebt, dan realiseer je je pas hoe groot het is en hoeveel er nog te ontdekken valt. We vinden het geweldig dat je deze kans hebt gekregen en ook hebt genomen om eens verder te kijken in de wereld. We blijven lezen en wensen jullie nog heel veel plezier, succes en goeie reis toe. Het allerbeste, Steve en Carla.